Google Analytics

Google Analitika

Google Analytics je jedan od najmoćnijih alata za praćenje i analizu prometa na Vašim web stranicama. Navedeni alat nudi veliku količinu podataka o Vašem prometu odnosno o tome tko pregledava Vaše stranice, što traže na tim stranicama, kako dolaze do Vaših stranica i još puno toga. Svako poslovanje kojemu je cilj uspjeh na internetu treba koristiti Google Analytics.


  • google analitika

Analiza prometa

Analiza prometa Vašeg website-a je najbitnija stavka u pronalaženju pravog puta do uspjeha. Uz podatke koje se mogu izvuči iz alata kao što je Google Analytics možete odrediti točnu putanju Vašeg poslovanja kako bi postigli najviše u najkraćem mogućem roku.

Što se sve može isčitati iz izvješaća Google Analitike:

  • Broj posjeta Vašeg website-a
  • Popis lokacija s kojih dolazi Vaš promet
  • Izračun vremena zadržavanja Vaših posjetitelja
  • Popis ključnih riječi pomoću kojih su došli do Vašeg website-a
  • Kako ostvarujete Vaše unaprijed definrane ciljeve...
  • ...ima tu još puno, puno naprednih izvješća

Što Vam sve Google Analitika može reći ?

Tko i kada posjećuje vaš website

Tko su ti ljudi koji dolaze na moj site? Otkuda i kada dolaze? Koliko imaju godina? Sigurni smo da biste željeli znati.

Što rade posjetitelji na Vašem website-u

Doznajte kako se kreću posjetitelji jednom kada stignu na Vaš site, da li kupuju, da li se pretplaćuju, da li im je zanimljiv Vaš sadžaj. Da li ostaju tu dugo ili odmah odlaze. Mi ćemo Vam pomoći da ih zadržite što duže, da ih pretvorite u aktivne posjetitelje koji donose profit.

S kojih internet stranica dolazi promet

Saznajte koje Vam stranice šalju najviše prometa. Da li netko dolazi direktno na Vašu stranicu ili preko nekog drugog site-a. Da li su društvene mreže zaslužne za Vaš promet ili je to jednostavno promet koji ste sami kupili npr. preko Google Adwords-a ili drugih servisa.

Kolika je uspješnost Vaših marketinških inicijativa

Od svih marketinških inicijativa koje ste poduzeli koje su najučinkovitije? Saznajte da li postoje ikakve prepreke i problemi koje trebate riješti da bi postigli uspjeh.

Sve o Vašem website-u s tehničke i korisničke strane

Doznajte da li su Vaše stranice prijateljski nastrojene prema posjetiteljima, ali i prema internet tražilicama. Koliko je potrebno da pretvorite posjetitelja u klijenta. Testirajte sve, od brzine učitavanja stranica, veličine teksta, boja, do slika, videa, cijena i još puno toga. Ne prepustite ništa slučaju.

Koji su Vaši proizvodi i usluge najuspješniji

Ukoliko imate webshop ili prodajete neke usluge možete postaviti e-commerce opciju kako bi pratili koji su Vam proizvodi i usluge najprodavaniji odnosno najuspješniji. Pratite sve transakcije, njihovu količinu, prihode, prosječnu vrijednost te vrijeme i dane kada te konverzije nastaju.